Kirby logo Kirby worldwide
Compania Kirby Despre noi Cumpara Cariere Sistemul Sentria Produse de curatire Intrebari frecvente


Produsul nostru

Achiziţionarea

Consumabile

Întreţinere

Service

Garanţia

Curăţarea

 

PRODUSUL NOSTRU

Î: Unde este fabricat sistemul de curăţenie şi igienizare Kirby?
R: În SUA

Î: Pe cine pot contacta pentru a afla informaţii referitoare la sistemul meu Kirby?
R: Specialiştii în Relaţiile cu Clienţii vă pot răspunde la orice întrebare sau comentariu pe care îl aveţi privitor la sistemul Kirby, la achiziţia lui sau service. Vă stăm la dispoziţie la nr. (021) 313.77.12 sau 0372.711.720 de luni pînă vineri între orele 08.00 – 17.00.

Î: Pe cine pot contacta pentru asistenţă suplimentară referitoare la folosirea sistemului meu Kirby?
R: Ne puteţi contacta la nr. (021)3137712 sau 0372.711.720.

Î: Cum pot obţine o copie a Manualului de Utilizare?
R: Pentru a primi o copie a manualului, sunaţi la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720 sau vizitaţi cea mai apropiată Distribuţie Autorizată Kirby.

ACHIZIŢIONAREA

Î: De unde pot achiziţiona un sistem de curăţenie Kirby Sentria?
R: Sistemele Kirby pot fi achiziţionate numai ca urmare a vizionării unei prezentări efectuată de un Distribuitor Autorizat. Ne puteţi contacta la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: Cum pot şti care este Distribuţia de Vînzări din zona mea?
R: Pentru a intra în posesia numărului de telefon a Distribuţiei de Vînzări din zona Dvs., contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

CONSUMABILE

Î: De unde pot procura consumabile pentru sistemul meu de curăţenie Kirby?
R: Puteti achiziţiona consumabile de la Distribuţia Kirby autorizată sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: De ce nu pot achiziţiona consumabile universale de la orice magazin pentru a le folosi cu aparatul meu Kirby?
R: Toate produsele şi consumabilele fabricate de Compania Kirby sînt realizate şi testate pentru a întîmpina cele mai înalte standarde şi pentru a optimiza performanţele sistemului Dvs.Kirby. Cumpărînd produse care nu aparţin de Kirby pot afecta aceste performanţe şi/sau pot cauza dificultate în folosirea sistemului Kirby.

Î: Ce fel de saci de praf trebuie să folosesc la sistemul meu Kirby?
R: Folosiţi numai saci de praf originali care au fost în mod special fabricaţi să fie folosiţi cu sistemul Kirby. Sacii de praf îi puteţi achiziţiona de la Distribuitorul Autorizat sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: Ce fel de şampon de covor trebuie să folosesc la sistemul meu Kirby?
R: Folosiţi numai şampon de covor original. Adaptorul de spălat covorul foloseşte această formulă specială cu „spumă uscată” care previne umezirea covorului Dvs. Şamponul de covor Kirby îl puteţi achiziţiona de la Distribuitorul Autorizat sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

ÎNTREŢINERE

Î: La cît timp trebuie să înlocuiesc sacul de praf?
R: Sacul trebuie înlocuit în momentul în care praful ajunge la linia care arată că este plin, linie care este trasată pe exteriorul sacului.

Î: Ce trebuie să fac dacă sistemul Kirby nu mai curăţă eficient?
R: Verificaţi dacă becul verde de pe suportul periei de aspirat este aprins.
Verificaţi peria de aspirat pentru a vă asigura că nu este încărcată cu mizerie sau să nu fie lejeră.
Verificaţi dacă cureaua de antrenare este antrenată.
Notă: Întotdeauna să nu uitaţi să opriţi aparatul şi să scoateţi cordonul de alimentare din priză înainte de a verifica aparatul.

Î: Există un plan de întreţinere recomandat?
R: Întreţinerea sistemului Dvs.Kirby depinde de frecvenţa de utilizare. Totuşi, vă sugerăm să efectuaţi înainte de fiecare folosire o verificare a componentelor externe, cum sînt: cordonul de alimentare, peria de aspirat şi cureaua şi efectuarea în mod frecvent a unei revizii interne a aparatului efectuată de către personalul unei Distribuţii autorizate.

SERVICE

Î: Cum pot localiza un centru de service autorizat local sau o distribuţie?
R: Lista cu distribuţiile autorizate din zona Dvs. este disponibilă sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: Cum pot şti dacă o Distribuţie este autorizată?
R: Pentru a vă confirma dacă o Distribuţie este autorizată, sunaţi la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: De ce trebuie ca aparatul meu să fie reparat de către personalul unei Distribuţii autorizate?
R: Personalul Distribuţiei Autorizate este special instruit în a oferi service pentru sistemul Kirby. Beneficiind de service din partea unui departament de service a unei Distributii autorizate, aveţi garanţia că se folosesc numai piese de schimb originale şi, deasemenea, cea mai bună calitate. Ca o reamintire, numai distribuţiile autorizate sau departamentele de service furnizează service cu garanţie pentru sistemul Kirby. Reparaţiile efectuate de către personal neautorizat sau cu piese de schimb care nu sînt originale nu vor beneficia de garanţie.

GARANŢIA

Î: Care este perioada de garanţie de care pot beneficia?
R: Durata perioadei de garanţie depinde de modelul Kirby pe care îl aveţi. Pentru detalii complete, contactaţi Distribuitorul Autorizat sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.

Î: Ce înseamnă „Consumabile”?
R: Consumabile înseamnă: saci de praf, curele de antrenare, becuri, perii de aspirat sau roţi mari.

CURĂŢAREA

Î: Cum curăţ mobila tapisată?
R: Pentru a curăţa mobila tapisată folosiţi Peria pentru Tapiserie sau, opţional, Peria Zipp.

Î: Cum pot să scot pete de pe covorul meu?
R: Compania Kirby are un Miniadaptor de Urgenţă pentru Covor şi o gamă de produse special fabricate pentru a îndepărta petele. Acestea le puteţi găsi la Distribuitorul autorizat sunînd la (021) 313.77.12 sau 0372.711.720.